Educació Infantil

La psicomotricitat afavoreix el coneixement del propi cos, ajuda al nen/a a situar-se en l’espai i el temps, millora les coordinacions motores, fa sentir el nen/a més segur/a emocionalment i prepara les capacitats necessàries als aprenentatges bàsics (lectura, escriptura i càlcul). Aquí teniu una petita mostra d’algunes activitats que fem amb els nens i nenes d’Educació Infantil.

Gimnàstica artística i bàsquet al pati

Seguim treballant

• Practicant torsions

Benvinguts al bloc d’educació física!

Aquí podeu veure com treballen els nens i nenes de la nostra escola !

Cicle Superior

El joc tambè forma part del programari, joc pre-esportiu i esports adaptats i de competició; Treballem les qualitats físiques bàsiques (especificament i englobades a la resta d’activitats), una unitat didàctica que tracta de l’introcucció a l’Aikido (l’art marcial de la PAU, nomenada així per la ONU) i al final del 2n i del 3r trimestre fem (des de fa 8 anys) competicions internes de minihandbol i minibasquet, a les quals tot nen i nena del C.S. rep una medalla pel fet de participar, independentment de si el seu equip és o no el guanyador de la competició, per fomentar l’esperit participatiu.

P1320295

Cicle Mitjà

El Joc continua essent la base de les activitats de l’area d’Educació Física al C.M.
De tota manera a aquestes edats ja es va introduint el joc més pautat i competitiu que serà la base del pre-esport i de l’esport (jocs de llançaments i recepcions, jocs d’equip “adaptats”…). Per altra banda treballem diferents tipus de desplaçaments, l’agilitat, la destressa amb objectes, les estratègies d’equip…

Cicle Inicial

El JOC es la base de totes les activitats d’Educació Física del C.I. tant el joc pautat de tot tipus (tradicional, de carrer, amb pilotes, etc) com el joc lliure, que ajuda al mestre a l’observació directa de la dinàmica del grup i de la personalitat dels diversos alumnes, i que permet als nens i nenes creixer en quant a l’autonomia i l’organització personal i a la seva creativitat.