Cantània “La nit dels malsons”

Com cada any els alumnes de 5è han participat en el projecte musical Cantània, organitzat per L’Auditori. Hem estat gran part del 2n i 3r trimestre treballant les cançons i coreografies i el resultat final ha estat espectacular! Ens ho hem passat genial dalt de l’escenari!

Us vull felicitar per l’entusiasme i les ganes que hi heu posat. Estic orgullosa de vosaltres!

A continuació un petit recull de fotografies i un vídeo de l’última cançó.

Els alumens de 1r van fer la cantata “Rebel·lió a la cuina”

El passat 7 d’abril, els alumnes de 1r van fer una cantata anomenada “Rebel·lió a la cuina”, conjuntament amb l’altra escola del poble, Sot del Camp. Aquest espectacle ha estat organitzat per l’Escola Municipal de Música l’Oriola.

Les mestres de música de les dues escoles hem estat assajant amb els nens i nenes totes les cançons i els seus moviments durant el segon trimestre. Tota la feina realitzada ha fet que els nens poguessin gaudir d’aquesta experiència amb molta emoció i també una mica de nervis.

Ens n’emportem una bona sensació i la satisfacció de saber que quan les coses es treballen el gaudi és més gran.

Felicito als alumnes de 1r per tota la feina feta a l’aula. Són uns i unes grans cantaires!!

Els set follets

Els nens i nenes de P5 hem fet una representació de la cançó “Els set follets”. És una cançó eliminativa, on cada vegada hi ha menys follets fins a no quedar-ne cap. S’hi treballen les aturades, diferents ritmes, la pulsació… Són uns grans intèrprets!

Els alumnes de 6è expliquem contes musicats a infantil!

Els i les alumnes de 6è hem estat preparant uns contes musicats durant vàries setmanes a les classes de música. Hem agafat contes com En Pere sense por, Les set cabretes i el llop, La favera màgica, Els músics de Bremen… i hi hem posat instruments per tal de fer-los musicals. Aquests contes han anat dedicats als alumnes d’infantil de l’escola.

Ha estat una experiència molt bonica i enriquidora tan pels contacontes com pel públic, ja que ens hem ajuntat els més petits i els més grans de l’escola, s’han creat situacions de conversa i hem compartit sensacions diferents de les que vivim en el dia a dia.

Aquí teniu un recull de fotografies durant les exposicions a la classe de música i després amb les nenes i els nens de P3, P4 i P5 de públic.