En Joan ve de la cuina

Els nois i noies de 4t hem estat treballant durant unes quantes hores, durant les classes de música, aquesta instrumentació de la cançó “En Joan ve de la cuina”. Primer vam aprendre a cantar-la i després ens vam repartir els instruments i vam anar practicant en petits grups.

Esperem que us agradi el resultat!

Partitura de flauta pels alumnes de 5è!

Nois i noies de 5è, aquí tenim la partitura que heu d’estudiar pel proper dilluns dia 9 d’ocubre.

Després de clicar sobre l’enllaç que teniu a continuació heu d’escollir l’opció “Tócala con la flauta”.

Penseu que teniu el dibuix de la flauta que us va ajudant per saber quins forats heu d’anar tapant.

Cantània “La nit dels malsons”

Com cada any els alumnes de 5è han participat en el projecte musical Cantània, organitzat per L’Auditori. Hem estat gran part del 2n i 3r trimestre treballant les cançons i coreografies i el resultat final ha estat espectacular! Ens ho hem passat genial dalt de l’escenari!

Us vull felicitar per l’entusiasme i les ganes que hi heu posat. Estic orgullosa de vosaltres!

A continuació un petit recull de fotografies i un vídeo de l’última cançó.

Els alumens de 1r van fer la cantata “Rebel·lió a la cuina”

El passat 7 d’abril, els alumnes de 1r van fer una cantata anomenada “Rebel·lió a la cuina”, conjuntament amb l’altra escola del poble, Sot del Camp. Aquest espectacle ha estat organitzat per l’Escola Municipal de Música l’Oriola.

Les mestres de música de les dues escoles hem estat assajant amb els nens i nenes totes les cançons i els seus moviments durant el segon trimestre. Tota la feina realitzada ha fet que els nens poguessin gaudir d’aquesta experiència amb molta emoció i també una mica de nervis.

Ens n’emportem una bona sensació i la satisfacció de saber que quan les coses es treballen el gaudi és més gran.

Felicito als alumnes de 1r per tota la feina feta a l’aula. Són uns i unes grans cantaires!!

Anem a altres classes a fer audicions

La setmana passada vam començar a fer audicions de flauta a  l’escola. Això consisteix en que les cançons que anem treballant dins l’aula les anem a tocar a altres classes i d’aquesta manera fem petits concerts.

Amb els alumnes de 4t vam tocar, entre d’altres, aquesta cançó que es diu “Dalt del diri”. És molt complicada perquè surten quasi totes les notes de l’escala de do. Després de setmanes de treballar-la a les classes de música hem aconseguit aquest resultat.

La veritat és que van passar nervis! Però després estaven tots molt contents.

Seguirem practicant! :)