ARRIBEN ELS TAURONS AMB MOLTA ENERGIA!!!

Maquillatge, perruques, guitarres, collarets, gomina… tot a punt per a convertir-nos en uns heavy metal autèntics !!! Esteu preparats???

GRAN XOCOLATADA!!!

El divendres el Carnestoltes va venir a l’escola per acomiadar-se de nosaltres fins l’any que ve. I sabeu què? ens va convidar a xocolata desfeta amb melindros. Nyam que bona!!!

JA HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES!!!

Ja ha arribat el Carnestoltes i nosaltres aquesta setmana ens hem divertit molt seguint totes les seves consignes. Hem portat el cap divertit, ulleres, el coll guarnit i el dijous una disfressa ben xula!!!

ANIVERSARIS DE GENER

Aquest mes hem celebrat un munt d’aniversaris. En Biel, en Max, la Montse, en Gerard i l’Hèlia ja ténen sis anys. Per molts anys!!!

HAN VINGUT ELS REIS!!!

Quina sorpresa! El dilluns quan vàrem arribar a l’escola els Reis ens havien deixat un munt de regals: dues cuinetes per jugar al pati, unes peces per muntar un rocòdrom i molts jocs per la classe i pels racons. Moltes gràcies Reis!!!

CELEBREM L’ARRIBADA DEL NADAL

Aquesta setmana hem fet un munt d’activitats  per celebrar l’arribada del Nadal : el concert al Centre Cívic, la visita dels pessebres del poble, l’exposició de treballs de Nadal de les escoles i per últim hem fet cagar el Tió. Us desitgem un Bon Nadal !!!

PER MOLTS ANYS ÀLEX!!!

Avui hem celebrat l’aniversari de l’Àlex.  Ja té cinc anys!  Per molts anys Àlex! Per celebrar-ho li hem cantat l’aniversari feliç, li hem regalat una corona i ell ens ha portat uns xupa-xups molt bons!!! Moltes gràcies!

PADRINS LECTORS

Aquest trimestre hem començat una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de cinquè de primària que fan de padrins de lectura i alumnes de P5 que fan de fillols. Els alumnes més grans ajuden a aprendre a llegir i encomanar el gust per la lectura.

L’ARRIBADA DEL TIÓ!!!

Aquesta setmana hem rebut una visita molt especial. El dilluns a la tarda ens van trucar a la porta de la classe molt fort i ens van deixar una carta.  Sabeu qui era? el TIÓ!

LA BOMBETA MARIETA

Avui a la nostra classe ha vingut la Bombeta Marieta, ens ha explicat el seu viatge al passat per poder entendre d’on prové l’energia amb la qual s’alimenta, també hem descobert altres bombetes:  eòliques, solars… També ens ha explicat que entre tots podem fer moltes coses per cuidar la Terra. I sabeu què? al final hem acabat cantant i ballant amb la Bombeta Marieta!!!

Altre lloc bloc