TASTET DELS FRUITS DE TARDOR

A  la classe hem fet un tast dels fruits de tardor. Hem observat la forma, el color, la mida i sobretot el gust d’alguns fruits propis de la tardor. Hem passat una bona estona  i a més hem repassat i hem après nou vocabulari!!!

PER MOLTS ANYS CLÀUDIA !!!

Aquesta setmana hem celebrat l’aniversari de la Clàudia. Ara ja té cinc anys!!! Ens ha portat uns xupa-xups molt bons! Moltes gràcies Clàudia!

CELEBREM LA CASTANYADA!!!

Per celebrar la Castanyada hem vingut a l’escola vestits de castanyers i castanyeres! Hem fet un munt d’activitats durant tot el dia: al matí hem anat al gimnàs a veure una obra de teatre en anglès, a la tarda els nostres companys de sisè ens han representat el conte de la Maria Castanyera. Deprés a la pista els nens i nenes d’infantil hem fet danses i hem celebrat la Castanyada. Per cert tres castanyeres molt bufones ens esperàvem per gaudir de la festa!

PLANTEM LLAVORS

A partir de la pregunta:  Què necessita una llavor per germinar? comença el nostre experiment. Primer de tot decorem un test ben xulo. Després posem terra i plantem les llavors. Entre tots decidim que la llavor necessita terra, aigua i llum per créixer. També hem marcat al calendari el dia que plantem la llavor per saber quants dies triga a créixer. Ens ho hem passat molt bé!!!

SORTIDA A CAN POU

Hem anat d’excursió a Can Pou a Santa Maria de Palautordera. Hem fet moltes activitats: un passeig pel bosc, hem fet panellets, hem vist a la Maria Castanyera, hem observat els animals de la granja i per finalitzar hem fet una festa. Ha estat molt divertit!!!

OBSERVEM UN POLLET

Avui la Laia ens ha portat un pollet a la classe. Hem anat a l’aula de psicomotricitat i primer l’hem observat quan estava a dins de la gàbia, després la Laia l’ha tret de la gàbia i l’hem pogut tocar: ai que suau!!! L’hem deixat lliure per l’aula i el pollet ha pujat a sobre de les cames d’en Biel. Ha estat molt divertit!!! Gràcies Laia per deixar-nos gaudir durant un estona del teu pollet!

ANEM A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Hem anat a la biblioteca de l’escola, hi ha un munt de llibres interessants. Nosaltres volem mirar els contes. A la biblioteca hem de parlar molt fluixet i respectar els contes. Avui mirem contes i després n’escollim un per explicar. Avui hem triat un conte que es diu: ” Sota el llit”

EL MONSTRE DE COLORS

El monstre de colors s’ha fet un embolic amb les seves emocions. Nosaltres entre tots l’ajudarem a endreçar-les, posarem cadascuna al seu pot.  L’alegria és de color groc, la por és de color negre, la calma de color verd, la ràbia de color vermell,  la tristesa de color blau i l’amor de color rosa.

LA NOSTRA CLASSE JA TÉ NOM!

La nostra classe ja té nom!  Després de parlar i proposar diferents noms d’animals marins hem decidit que el nom que més ens agrada és: Classe dels Taurons. Aprendrem moltes coses d’aquests fantàstics animals!!!

PER MOLTS ANYS LEO !!!

Per molts anys Leo !!! Moltes gràcies pel detallet que ens has regalat, un regle molt xulo per poder fer molts dibuixos!

Altre lloc bloc