PER MOLTS ANYS JAN I IKER !!!

Hem celebrat l’aniversari d’en Jan i de l’Iker, i ens han portat uns detallets molt dolços! Nyam que bons! Moltes gràcies i per molts anys!

JA ESTEM A P5

Ens hem fet molt grans i ja anem a P5. Comencem l’escola amb molta il.lusió i amb moltes ganes de compartir, jugar i aprendre moltes coses!

ANIVERSARIS ESTIU!!!

Avui hem celebrat els aniversaris de l’estiu; per molts anys Theia, Marta, Inés, Sebastián, Alexis, Olívia i Alma!!!

I gràcies per l’esmorzar!

FEM RACONS DE PSICO

Avui a la classe de psicomotricitat hem fet racons. Un racó amb material tou: coixins, matalassos, túnel i la caseta. Un altre amb xanques i l’últim amb aros i rajoles. Ha estat molt divertit!

BUSQUEM ESFERES I CUBS!

Després de recordar les figures geomètriques ( cercle, quadrat i triangle) ara estem buscant i reconeixent els cossos geomètrics ( cub i esfera); hem trobat molts al nostre voltant! Us animem a buscar també per casa i el carrer!

L’ANIVERSARI DE LA EMILIE

Avui hem celebrat l’aniversari de la Emilie, per molts anys!!!

ANIVERSARIS ABRIL

Dijous passat vem celebrar els aniversaris de la Nayara, la Laia i la Martina. Per molts anys! i gràcies per l’esmorzar!

VISITA A LA POLICIA

El passat dijous, el pare de la Marta, que és el cap de la policia local de Sant Vicenç, ens va convidar a visitar el seu lloc de treball; ens van atendre molt amablement, ens ho van ensenyar tot i vem aprendre moltíssim! Moltes gràcies!

SANT JORDI

En un dia tan especial hem gaudit de la companyia dels nens i nenes més grans de l’escola, que ens han acompanyat al parc i ens han llegit contes, un matí fantàstic!

AQUARIUM

I per donar la benvinguda a la primavera res millor que una sortida !

Altre lloc bloc