FINAL D’ETAPA

Els “taurons”  avui han finalitzat una etapa, al llarg del curs han treballat de valent i també s’han divertit molt.  Avui tocava la repartició de diplomes i orles.

FELICITATS  “TAURONS” I BON ESTIU A TOTHOM!!!

XERINGADA, PICA-PICA I SORPRESES!!!

Aquest curs ha volat,  ja hem arribat a l’últim dia d’escola i per celebrar-ho,  hem fet un munt d’activitats molt divertides. Per començar i per refrescar-nos una mica la xeringada, després un bon pica-pica i per acabar un bon gelat.  Nyam quina gana!!!

ANIVERSARIS D’ESTIU!!!

Aquesta setmana hem celebrat els aniversaris dels nens i nenes que faran els anys durant el mes de juliol i agost. Aviat també tindran 6 Anys!!! Per molts anys: Olívia, Marta, Sebastián, Inés, Alma, Antonio i Alexis!!!

LA VISITA D’UNA SERP

Avui la Nayara ens ha portat a la classe una serp. Al principi estàvem un mica espantats i també molt encuriosits! La Nayara ens ha explicat un munt de coses de la serp: ens ha dit que la va trobar al camp, que menja cucs, baboses i escarabats, i que és diu “Fastigós”.

LA JOGUINA NO JUGA

A la classe hem fet un taller molt interessant.  “La Joguina no juga”, la nostra classe s’ha convertit en una botiga de joguines i nosaltres hem etiquetat, triat i pagat una joguina. El problema era que hi havia una joguina que li faltava una peça. Sabeu què hem fet? Hem iniciat un procés de reclamació i així hem après els nostres drets bàsics com a consumidors.

PER MOLTS ANYS THEIA!!!

La Theia ja té sis anys! I per celebrar-ho ens ha portat un detallet molt dolç! Per molts anys Theia i moltes gràcies!!!

UNA VISITA MOLT ESPECIAL!!!

Ja fa uns quants dies que vàrem rebre un visita molt especial a la classe. Va arribar la Laia  amb una capsa tancada. Sabeu què hi havia dins? Una conilleta molt bonica, és diu Lili. La vàrem d’observar, tocar, acaronar… i al final ens vàrem decidir a dibuixar-la. Que bé que dibuixem, som uns artistes!!!

LES COLÒNIES AL CASTELL DE FLUVIÀ

Hem anat de colònies a la granja escola “Castell de Fluvià” , hem passat dos dies súper divertits, plens d’activitats emocionants: la visita a la granja per veure tots els animals que hi viuen, el circuit d’aventura, un viatge màgic dintre d’un bidó molt especial, el joc de nit, taller de maquillatge… Hem jugat molt i hem compartit molt de temps amb els nostres companys i companyes!!!

PER MOLTS ANYS EMILIE!!!

Aquest mes de maig hem celebrat l’aniversari de l’Emilie. Entre tots li hem fet una corona molt bonica, li hem cantat l’aniversari feliç i ens ha portat un detallet molt dolç!!! Gràcies Emilie!

LA VISITA D’EN JORDI

A l’escola ha vingut a visitar-nos en Jordi. Sabeu qui és? Es un pagès molt simpàtic que té un hort molt gran i dos tractors. Ens ha portat dues caixes plenes de fruites i verdures, i ens ha explicat un munt de coses. També hem anat a veure els horts de l’escola.

Altre lloc bloc