AVUI EL/LA MESTRE/A SÓC JO! (Neus)

Hola!

En aquestes imatges podeu veure com estem exposant un treball sobre mates, on hem d’explicar un dels temes de tot el que hem anat estudiant al llarg del curs…

Neus (1) Neus (2)

Publicat dins de MATEMÀTIQUES | Envia un comentari

EXERCICIS DE CATALÀ

Hola!

Recordeu que pel proper dimarts heu de fer uns exercicis de català:

• Buscar uns sinònims
  • Escriure unes frases amb unes expressions
  • Fer una breu descripció d’un aparell tecnòlogic, com si li expliquéssiu a una persona del s. XVIII
  • Fer una narració en la qual el/la protagonista (vosaltres mateixos o una altra persona) faci un viatge en el temps (al passat o al futur).

Al ser uns exercicis que vam extreure del llibre de text, i es tracta d’un material socialitzat a l’escola, us mostro una fotografia:

20180119_161221 (Copiar)Que acabeu de passar un bon cap de setmana!

Publicat dins de CATALÀ | Envia un comentari

CIRCUITS ELÈCTRICS

Hola!

Aquest matí els i les alumnes han portat els circuits elèctrics a l’escola… Són una passada!

Bona feina!

Publicat dins de MEDI NATURAL I SOCIAL | Envia un comentari

L’HORT DE L’ESCOLA

Hola!

Ja estem al segon trimestre i sortim al pati a fer feina… Comencem fent el plànol de l’hort, aquí ho podeu veure:

IMG-20180109-WA0000 (Copy) IMG-20180109-WA0001 (Copy) IMG-20180109-WA0002 (Copy) IMG-20180109-WA0003 (Copy) IMG-20180109-WA0004 (Copy) IMG-20180109-WA0005 (Copy)

Publicat dins de Hort, MEDI NATURAL I SOCIAL | Envia un comentari

BONES FESTES!

bon-nadal

JOCS MATEMÀTICS

Hola!

Ja s’acosten les vacances de Nadal, i aquest matí hem estat jugant una estona a l’aula… jugant tot fent matemàtiques! Hem aprofitat tant els jocs del museu de les matemàtiques com els propis creats pels alumnes. Ha estat una hora fantàstica, calculant i fent exercicis de lògica, com un joc… I és que, d’aquesta manera, s’aprèn amb més motivació!

Tenim tantes activitats per fer que avui només hem pogut fer-ne un tastet, però ha estat una experiència que de ben segur repetirem.

Aquí en teniu una petita mostra:

Publicat dins de MATEMÀTIQUES | Envia un comentari

PAISATGES

Hola!

Entreu en el següent padlet i podreu observar diversos paisatges. Escolliu-ne un i feu-ne una descripció.

Atenció: Recordeu que s’ha d’escriure a mà, en un foli en blanc. Sigueu curosos amb el vostre text: coherència i adequació, lèxic, ortografia, morfosintaxis i presentació. S’haurà de presentar el dilluns 08/01/18.

PAISATGES

Publicat dins de CATALÀ, Expressió escrita | 1 comentari

LES MATES ESTAN EN EL NOSTRE ENTORN

Hola!

A la classe hem realitzat unes exposicions tot mostrant les connexions existents entre les matemàtiques i el nostre dia a dia… Cada alumne/a a creat un element on es mostrés la relació entre les matemàtiques i la vida quotidiana. Hem fet problemes, jocs, exposicions de fets… Els resultats han estat ben creatius!

Publicat dins de GENERAL | Envia un comentari

EXPOSICIONS I CÀLCUL (Hannah)

Hola!

En aquestes imatges podeu observar com estan exposant un treball: es tracta d’una exposició oral de català, on ens expliquen com fer una recepta de cuina.

1 2

A continuació veureu que estem dedicant una estona a fer càlcul mental i operacions variades.

LA MARATÓ 2017: LES MALALTIES INFECCIOSES

Què són?

Les malalties infeccioses són la causa d’1 de cada 3 morts al món i són un problema important de salut pública. Estan causades per microorganismes patògens (bacteris, virus, fongs i protozous) que entren al cos i es multipliquen fins que produeixen la malaltia.

Cada microorganisme s’instal·la i prolifera en un lloc diferent del cos humà, depenent de la seva via d’entrada i característiques. Les persones que porten pròtesis ortopèdiques o vàlvules cardíaques o neurològiques tenen un risc afegit de tenir infeccions oportunistes en aquests dispositius permanents.

La majoria de malalties infeccioses es transmeten d’uns individus als altres i poden afectar qualsevol persona.

Tothom tindrà unes quantes infeccions al llarg de la seva vida. La majoria són lleus, però algunes són molt greus i poden portar a la mort de manera ràpida.

LA MARATÓ 2017

Ahir una doctora, i mare de l’escola, ens va venir a fer una xerrada sobre les malalties infeccioses, el tema de la marató d’enguany.

Et donem les gràcies per les teves interessants explicacions!

Nueva imagen9 [1600x1200]  Nueva imagen3 [1600x1200]  Nueva imagen5 [1600x1200]  Nueva imagen7 [1600x1200] Nueva imagen8 [1600x1200]